onsdag 3 mars 2010

Tinnitus i hjärtat



Remember me, special dreams

Drömmer om dig och jag vet att du egentligen inte finns men du finns för mig och det är nog det som räknas egentligen men varför gör jag så mot mig själv det gör bara ont ont och min hand är kall och jag vill hålla i din, blek och varm jag älskar dig men du finns inte du finns inte du finns inte Vakna upp och tänd eld på dina tankar och parkettgolvet är kallt och jag kryper upp på min svarta matta och jag vet inte, jag vet inte vad jag tänker på men du finns jag vet att du inte finns och jag känner dig och när du är här så märker jag inte skuggorna som förvrängs i mörkret jag märker inte Mina blodtörstiga monster och du är fin för jag älskar dig även fanns du inte finns men du känns och mitt hjärta gör ont och jag vet inte hur man skrattar på riktigt längre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar