onsdag 17 mars 2010

She's got you high


Jag saknar:

Livia, Edward Scissorhands, fanta lemon, paraply, röda converse, 500 days of summer, kullersten, röd filt, stjärnhimmel, rött läppstift, kalla händer, små moln, stupid wine & stupid cigarettes, plastros, Sid, värmefläkt, cass, Moi je joue, hårspray, tuperat hår, Lets just one night fuck it all up, "äckliga emos", yayaya it's a bum, Red Bull, cigarrväska, snöhögar.

Victoria, sommaren 2009, Twin Peaks, choklad, promenader klockan fyra på morgonen, soluppgången, skogar, picknicks, Hustler XL, Burn, té, Abba, frankrike, S.O.A.P, banken, Netto, åttan, Donnie, skräckfilmer, kyrkogården, Coca Cola (veins!), ingen vind kan blåsa omkull oss nu, Log lady, my chemical romance, We're in this together now, totoroo-o!

London, Linnéa, Johanna, Paul, Chris, Viola, The cure, vitlöksbröd, pasta, trafalgar square, the fiddlers, ekorrar, randiga byxor, fish 'n' chips, Camden Town, marknaden, gamla placebo-singlar, elefantmannen, svarta telefonkioskar, china town, London tubestation, gatumusikanter, snygga dialekter överallt, polissirener, Perfect day.

Jag vill:
ha en lägenhet i London, bo nära alla människor jag tycker om, ha en snygg pojkvän, ha en smal kropp, gå på fester med massa roliga vänner, gå på Goldsmiths college, ha skrivit en självbiografi som heter "jag ser döda människor, socialt" och det ska vara det bästa jag någonsin skrivit, vara rik, ha en massa katter, ha världens största skivsamling, se Placebo och en massa andra band, gå på festivaler, vara lycklig, att det ska vara fred i hela världen, kunna spela gitarr och sjunga, kunna lyssna på Perfect Day eller The only living boy in New York utan att vilja bryta ihop, snurra runt mitt i natten till Bionic, ligga på marken med Livia och titta på stjärnhimmeln, gå på promenader klockan fyra på morgonen, sitta på café med William och skratta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar