måndag 15 mars 2010

Protect me from what I want

Jävla jävla jävla skit helvetes jävla skit
varför gråter jag inte jag vill gråta
jag vill gråta mina kinder dyngsura men
inget går nej jag är fan helt jävla
död jag känner mig lam i käften
säg något då säg något då berätta hur är det
allt är skitbra jag lovar jag lovar jag är glad
jag tror dig jag tror dig men herregud herregud
moa säg något då varför säger jag inget jag är så jävla
dålig och det är nog bra att jag inte säger något
för då är jag självisk och äcklig och vem vill veta
mina smutsiga och dumma fula onda tankar
ingen ingen ingen ingen ingen och ingen vet
ingen vet och ingen vet och jag hatar hemligheter
jag hatar mig själv varför säger du inget
för jag kan inte jag kan inte
jag hatar er jag hatar er jag hatar er
låt mig vara seriöst jag förtjänar inte er
ni är alldeles för bra för mig och jag vill bara
krypa ihop nu och dö dö dö dö nej men ja
fan vad svag jag är självisk äckel äcklig dö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar