måndag 31 maj 2010

Please don't talk to me I fall in love so easily

Jag vill inte bli kär jag vill inte jag vågar inte jag vill inte låt mig vara jag vill inte bli korkad min hjärna kommer försvinna allt kommer vara du & du & du och varför rodnar du ditt jävla cp han ljuger ju bara ljuger som alla andra göm dig i dig själv igen höj volymen på musiken och tänk på ställen du egentligen tillhör han älskar inte dig fattar du väl han är precis som dem aldrig kommer det vara på riktigt och dessutom kommer du bara såra honom för du är en hemsk människa bara ignorera honom och låt han ha sina tankar tills han inser att hur fan kan man vara kär i ett psykfall som henne hon är ju fan störd i huvudet hur kan jag vilja ha henne tänk inte på honom tänk inte på honom tänk inte på honom men det gör inget för jag är ändå inte kär jag bara ler av alla människor som någonsin sagt att dom tycker om mig men jag är så jävla rädd rädd rädd för om jag blir kär på riktigt kanske allt jag byggt upp kanske det kommer rasa kanske allt bara förändras och kanske han tar upp alla tankar drömmar tänk om han bara bryter sig in och raderar william londonregn gator cigarettrök och alla dem där som egentligen inte existerar men som gör mig så varm om hjärtat tänk om han bara tar upp den platsen tänk om jag blir korkad och bara tänker på honom som jag gjorde med D tänk om han sårar mig tänk om jag sårar honom tänk tänk tänk du kanske aldrig kan bli den du vill tänk tänk tänk dra åt helvete jag vill inte tänka. Jag orkar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar