torsdag 20 maj 2010

I've been chasing a starlight



Jag hatar skolan, jag hatar att jag föddes på
nittiotalet, jag hatar mig själv, jag hatar alla jävla
människor, jag hatar simrishamn, jag hatar
att jag vill skrika hela tiden, jag hatar att
det känns som om jag har något som ständigt
sitter och tuggar i mig, som om det försöker äta upp
mig inifrån. Jag hatar alla jävla overklighetskänslor och
jag hatar alla som någonsin varit nära honom och jag
hatar att jag aldrig kan låta någon komma nära mig.
Jag hatar att svälja alla jävla känslor och bara le.
Jag hatar att jag inte kan vara självisk en enda gång.
Jag hatar att jag bryr mig för mycket om saker och
ting och jag hatar att jag bryr mig för lite. Jag hatar
att det är sol utomhus och jag älskar att det började
regna precis just nu. Jag älskar att det kommer
komma en regnbåge och jag hatar nog att jag kommer gå
ut, men när jag väl går ut kommer jag älska det igen.
Jag hatar att jag drömmer om så himla mycket fast egentligen
älskar jag det nog också. Jag hatar att jag älskar allt och älskar
allt så mycket att jag hatar mig. Jag älskar allt jag hatar
och jag hatar allt jag älskar och jag hatar hat och jag hatar
ordet hatar och jag hatar att jag inte kan sluta fortsätta
på denna meningslösa lista men jag älskar faktiskt att
jag kommer sluta just nu. Ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar