fredag 18 juni 2010

Jag måste:



1. Skriva om William, mytomanen, Emily, Loriette, vinden och J.
2. Köpa klisterlappar.
3. Gå till bäckhalladalen.
4. Trappa ner på kaffedrickandet.
5. Vara lite mer aktiv här.
6. Strunta i att folk läser.
7. Gå till vinden och fixa lite mer.
8. Sluta terrorisera min syster om att det bor en lång kille med röd kostym uppe på vinden och att han blir arg om man förstör för mycket av det jag gjort till, och sluta försöka lura i henne att han kommer göra någon illa om hon tar hans bokmärken.
9. Fantisera mer.
10. Gå ut mer, allvarligt, inte för att det är någon slags oskriven lag att man MÅSTE ut, utan bara för att jag inte blir så himla Zombie då.
11. Sova bättre? Det är faktiskt inte mitt fel. Jag sover ingeeet.
12. Sluta ljuga lika mycket som folk kissar.
13. Försöka be min syster på något snällt sätt att skaffa ett eget rum så jag kan få klistra upp fula lappar på min vägg utan att hon stör sig, samt höra på Placebo och snurra runt till Detektivbyrån eller Crystal Castles och spränga min hörsel. Jag vill vara ensam i mitt konstiga fågelbo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar